پارافین پارافین تراپی را از کجا بخریم؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نفت سفید برای نفت تراپی پارافین برای نفت سفید درمانی
پارافین یک موم جامد است که از هیدروکربن های اشباع شده با آب ساخته شده است. این محصول در رنگ ها و رایحه های مختلف برای پارافین درمانی و مصارف دیگر از جمله شمع سازی و هنرهای میدانی موجود می باشد. پارافین واکس کاربردهای متعددی دارد که از آن جمله می توان به استفاده در زمینه پزشکی و زیبایی، حفظ سلامت پوست صورت، دست ها و پاها و همچنین آبرسانی به پوست اشاره کرد.
پارافین تراپی درمانی است که فواید بی شماری برای سلامت پوست صورت، دست ها و پاها دارد.
من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله به پارافین تراپی و روش انجام آن و ساخت پارافین مناسب برای پارافین تراپی اشاره می کنم.
عناوین اصلی این صفحه نمایش
مزایای پارافین تراپی چیست؟
پارافین درمانی فواید زیادی دارد. بیشتر این اثرات به دلیل حرارت اعمال شده به پارافین در هنگام ذوب است.
این گرما علاوه بر آرامش عضلات و مفاصل، می تواند به افزایش خون رسانی به بافت ها نیز کمک کند. از مزایای درمانی پارافین تراپی می توان به کاهش درد مفاصل و عضلات اشاره کرد.
از دیگر فواید پارافین تراپی می توان به اثرات زیبایی آن اشاره کرد. پس از استفاده از پارافین، لایه نازکی بر روی پوست ایجاد می شود که از هدر رفتن آب در لایه اپیدرمی پوست جلوگیری می کند و در نتیجه اثر مرطوب کنندگی در لایه های بالایی پوست ایجاد می کند. نتیجه نهایی پوستی نرم و ابریشمی است که از عوامل خارجی محافظت می شود. حتی می توان از پارافین برای مانیکور یا پدیکور و درمان پیری پوست استفاده کرد.
همچنین بخوانید : نحوه کار با دستگاه صورت Aqua
در مورد اثرات زیبایی پارافین درمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد
جوان سازی پوست.
پیشگیری از پیری زودرس پوست
خشکی، زبری و ترک را از بین می برد
لایه برداری و اسکراب پوست
آرامش بافت
بهبود گردش خون بدن
درد ماهیچه ها و مفاصل را تسکین می دهد (به عنوان مثال، رگ به رگ شدن یا کشیدگی)
کاهش تورم بافت
درمان اگزما و بیماری های قارچی
معایب پارافین تراپی چیست؟
از آنجایی که موم پارافین برای ذوب شدن نیازی به دمای بالا ندارد، می توان آن را در دمای متوسط ​​ذوب کرد و مستقیماً روی پوست اعمال کرد. این بدان معنی است که خطر سوختگی با پارافین درمانی وجود ندارد.
با این حال، توصیه می کنیم اگر پوست حساس و آسیب پذیری دارید، قبل از پارافین تراپی با پزشک خود مشورت کنید.
درمان های پارافین معمولاً در سالن ناخن یا اسپا انجام می شود، اما می توانید آنها را در خانه نیز انجام دهید. لازم به یادآوری است که باید مراحل پارافین درمانی را به درستی و با دقت انجام دهید. اگر پارافین درمانی را به درستی انجام دهید، از تمام مزایای آن بهره مند خواهید شد. در غیر این صورت ممکن است عوارضی مانند اریتم و درماتیت درجه یک در موش ایجاد شود.
روش پارافین تراپی و مواد ضروری پارافین تراپی در منزل
همانطور که می توانید حدس بزنید، ماده اصلی مورد استفاده در پارافین درمانی پارافین است. پارافین از نفت گرفته شده و به دو صورت مایع، جامد یا ژلاتینی در بازار موجود است. از فرم های ژلاتینی و جامد آن برای ساخت شمع و حالت مایع آن برای مصارف صنعتی استفاده می شود. پارافین برای تمیز کردن منافذ پوست، رفع چین و چروک، مرطوب کردن و جوانسازی پوست استفاده می شود. . پارافین تراپی مانند ماسک پوست را جوان، شاداب و سالم می کند.
سایر مواد لازم برای پارافین تراپی ظرفی برای ذوب پارافین، دماسنج، تایمر، حوله، دمپایی، دستکش یا کیسه پوشش پوست، روغن و مرطوب کننده است.
همچنین بخوانید : رول اسکیت چیست؟ (مزایا و نحوه استفاده)
در روش پارافین تراپی مراحل به شرح زیر است
ابتدا پوست صورت را با لوسیون ماساژ می دهند.
این مرحله یک لایه محافظ روی پوست ایجاد می کند تا از جوش و سوختگی جلوگیری کند.
سپس موم پارافین گرم به عنوان لایه بردار روی پوست اعمال می شود.
سپس به صورت حرفه ای شروع به ماساژ پوست می کنند.
در نهایت بعد از 10-15 دقیقه لایه از روی پوست برداشته شده و بدن با روغن های مخصوص آغشته می شود.
فواید پارافین تراپی برای پوست صورت چیست؟
درخشان کننده پوست: گرمای پارافین رگ های خونی را باز می کند و گردش خون را در پوست افزایش می دهد و با افزایش گردش خون پوست درخشنده می شود.
کاهش چین و چروک: پارافین یک نگهدارنده و عامل انتقال حرارت است، بنابراین ماهیچه های صورت را شل می کند، چین و چروک های صورت را کاهش می دهد و ماهیچه های صورت را انعطاف پذیرتر می کند.
مرطوب کننده: به گفته اکثر متخصصان زیبایی، پارافین تراپی به طور موثری پوست صورت را مرطوب و نرم می کند. بر خلاف روش های دیگر، پارافین درمانی بیشترین تاثیر را در جوانسازی پوست دارد.
این به این دلیل است که آنها اغلب از یک مرطوب کننده قوی مانند کرم کلاژن الاستین یا روغن های مخصوص قبل از استفاده از پارافین استفاده می کنند.
ویژگی های پارافین برای پارافین درمانی مناسب است
فراموش نکنید که انتخاب پارافین مناسب نه تنها باعث موفقیت پارافین درمانی می شود، بلکه از انتقال ویروس ها و مشکلات پوستی نیز جلوگیری می کند.
پارافین مورد نظر خود را از یک تولید کننده معتبر تهیه کنید. خرید پارافین بی کیفیت می تواند باعث افزایش آلودگی پوست و خشکی بیش از حد پوست شود.
نکته بعدی این است که هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنید. بنابراین همیشه در انتخاب خود به کیفیت بر قیمت توجه کنید.
پارافینی که انتخاب می کنید باید با توجه به نوع پوست شما انتخاب شود. برخی از پارافین ها برای پوست های مختلط و برخی برای پوست های چرب یا خشک مناسب هستند. اگر به جای این موارد استفاده شود می تواند مشکلات پوستی دیگری ایجاد کند.
همچنین بخوانید : شمع درمانی مفصل چیست؟ (نقاط ضعف، مزایا، آموزش فنی)
اطمینان حاصل کنید که همیشه به مقدار محصولی که خریداری می کنید توجه کنید. اگر زیاد از پارافین استفاده نمی کنید و علاوه بر آن مهارت زیادی در این کار ندارید، خرید پارافین با حجم بالا و گران قیمت فقط هدر دادن سرمایه شماست.
به کشور سازنده و برچسب سلامت محصول خود توجه کنید. خرید یک محصول بی کیفیت نه تنها اثربخشی درمان را کاهش می دهد، بلکه می تواند باعث مشکلات پوستی نیز شود.
پارافین های بسته بندی شده دارای برچسب محصول بوده و اطلاعات مختلف محصول بر روی این برچسب ها درج شده است. بسیاری از پارافین ها حاوی ترکیبات ویتامین هستند. به عنوان مثال، ویتامین E و A برای پوست نرم و ویتامین B برای زخم ها و بهبود پوست.
نفت سفید را برای نفت درمانی از کجا بخریم؟
قبلاً گفتیم که پارافین در بسیاری از زمینه ها استفاده می شود و یکی از کاربردهای اصلی آن در لوازم آرایشی و بهداشتی است. مشخص شده است که اپیلاسیون پارافین باعث تجدید و حفظ رطوبت پوست می شود. پس از انجام اپیلاسیون پارافین، لایه نازکی از پارافین روی پوست ایجاد می شود. این لایه به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند و از هدر رفتن آب در درم جلوگیری می کند که بر روی لایه های دیگر پوست اثر مرطوب کنندگی دارد و در نهایت پوستی نرم و ابریشمی به شما می بخشد.
برای اینکه خرید خود را ایمن کنید، توصیه می کنیم قبل از خرید تحقیق کنید. برای این کار باید یک سوپرمارکت معتبر برای خرید محصول خود انتخاب کنید و با توجه به نوع پوست خود بهترین نوع پارافین را بشناسید.
با تشکر از همکاری شما با این مقاله، شما و عزیزانتان می توانید برای دریافت مرکز پارافین درمانی معتبر و اطلاع از انتخاب پارافین مناسب با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید

https://fatemehhabashi.com/where-to-buy-paraffin-for-paraffin-therapy/





:: بازدید از این مطلب : 50431
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : مجله زندگی
ت : چهار شنبه 18 آبان 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی